Website Kurma
Kökleşik olarak demografik bilgilere için dokumalmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun site analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, hasılat ve rağbet alanları kadar değhizmetkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların hizmetletmeniz muhtevain farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En ali etkinliği, yaraşır maliyette ika zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş harbiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin aptal plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle beraberinde imdi “ne istersem onu tuzakırım” dönemi mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baş sınır yetişkin gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bili ve muhabere teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değinme iş süreçlerini değhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu.
No Responses